Obsługa zgłoszenia krok po kroku

Domyślamy się, że dzień, w którym Twój ekspres Nivona odmawia posłuszeństwa, nie jest dla Ciebie szczególnie przyjemny. Dlatego zrobimy wszystko, aby temu jak najszybciej zaradzić.

Jak wygląda cały proces?

Przyjmujemy zgłoszenie telefonicznie lub przez stronę internetową. Jeśli otrzymamy od Ciebie kompletny opis usterki – doskonale! W przeciwnym wypadku dopytujemy o szczegóły, które pomogą nam lepiej zrozumieć, co stało się z Twoim ekspresem.

Na podstawie zgłoszenia zespół ekspertów ustala, czy jesteśmy w stanie pomóc Ci na odległość. Część zgłoszeń wymaga jedynie wykonania prostej czynności, z którą poradzisz sobie samodzielnie. Oczywiście pod naszym czujnym okiem. Serwis kontaktuje się z Tobą w dogodnym momencie i przekazuje precyzyjne instrukcje. Jesteśmy z Tobą do momentu, aż ekspres zacznie poprawnie działać.

Niestety nie wszystko da się naprawić zdalnie. Jeśli usterka wymaga naszej osobistej interwencji, wówczas ustalamy z Tobą czas i miejsce odbioru ekspresu. Pod wskazany adres wysyłamy firmę kurierską na nasz koszt. Ty przekazujesz jej urządzenie. My naprawiamy je, jak najszybciej jest to możliwe, ponieważ doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że każdy dzień bez kawy to dzień stracony.

Teraz czas na najprzyjemniejsze. Wysyłamy Ci informację, że urządzenie już działa i zwracamy sprawny ekspres w wybrane przez Ciebie miejsce.

Twój ekspres Nivona znów jest gotowy, aby każdego dnia serwować Ci aromatyczną kawę.

Przeczytaj również: